Vrátenie tovaru a reklamácia

Nie ste spokojní s našim produktom? U nás nebudete mať žiadny problém s vrátením alebo reklamovaním. Pokiaľ chcete vrátiť alebo reklamovať produkt, vyberte si z možností nižšie.
 

Ako postupovať, keď zakúpený tovar chcete vrátiť do 14 dní.

Vrátený tovar prosíme dobre zabaľte, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy.

Prosíme, uveďte tovar pokiaľ možno do pôvodného stavu, predídete tým možnému zníženiu vrátenej sumy o náklady vynaložené na uvedenie tovaru do pôvodného stavu.

Peniaze za tovar Vám zašleme na Váš bankový účet alebo späť na kartu čo najskôr, najneskôr do 14 dní odo dňa prijatia tovaru k nám. 

Ako vrátiť tovar prostredníctvom Packeta / Zásielkovňa

Tovar dobre zabalíte a do zásielky poprípade pridáte formulár na vrátenie tovaru, ktorý nájdete tu. Zásielku odnesiete na akékoľvek podacie miesto Zásielkovne. Obsluhe nahlásite 8miestny kód na vrátenie, ktorý jedinečný pre náš e-shop. Obsluha na základe kódu vygeneruje štítok a ten nalepí na zásielku. Zásielku si na podacom mieste vyzdvihne kuriér a odvezie ju späť k nám.

Kód na vrátenie 94482900

Ako vrátiť tovar prostredníctvom kuriéra GLS (táto služba je spoplatnená)

Tovar dobre zabalíte a do zásielky poprípade pridáte formulár na vrátenie tovaru, ktorý nájdete tu. Budeme čakať na informáciu od Vás, kedy je balíček pripravený na vyzdvihnutie, aby sme si mohli k Vám poslať kuriéra. Balíček si vyzdvihne kuriér do 48 hodín u Vás a odvezie ju späť k nám.